الثلاثاء، ٢٠ مارس ٢٠٠٧

حد داخل على طمع

أول حاجة إسمعوا( ياريت محدش يطلعلي ويقول قصدك إقرأو وعلى من لايعرف أنا مواطن عربي يرفض بالفطرة الزفت اللي اسمه : الرأي الأخر ) : " المدونـة هـي عالمك الخاص وطريقك للتعبير عن نفسك وأفكارك ومشاعرك ومعرفتك عبر الانترنت ، الحصول على مدونة سيمكنك من كسب المزيد من الأصدقاء ممن يملكون إهتمامات مشابهة لإهتمامك ، في مدونتك يمكنك التعبير عما لا تستطيع التعبير عنه في حياتك العادية ويمكنك البوح بأحلامك ورغباتك وذكرياتك ، "يمكنك ايضاً الترويج لمنتجك ، وعرض خدماتك


.. الكلام السابق ليس لي بالطبع إنه ببساطة ياسادة ياكرام الملخص الحرفي الذي حصلت عليه من الانترنت بذات نفسه كتعريف للمدونة أمام شخصي ( غير المتواضع على فكرة عشان نكون واضحين من أولها ولاندعي ماهو فائض عن الحاجة ).. وعلى إعتبار أن كائنا صعيديا بالدرجة الأولى على حافة البث حاولت أن أتعامل ماسبق ذكره بشئ من اللياقة عل وعسى أن تشملنا يوما حاسة الفهم : ( هي عالمك الخاص ) أنا لا أصدق خاصة اذا كان المرء لايزال يحتفظ بكونه
(مواطن عربي (طريقة للتعبير عن نفسك وأفكارك ومشاعرك
بجد يعني ممكن أعبّر عن كل ما فقدته شرعا في بيت الزوجية بإعادة الروح إلى حاسة القدرة على النطق ( كسب !المزيد من الاصدقاء ) تقصدو غير سوزان وحلم
التعبير عما لاتستطيع التعبير عنه في حياتك العادية ) طيب اللي ماعندوش حياة أصلا – عفوا دا مجرد سوعال – البوح باحلامك ورغباتك وذكريات ) ياسلام ياسلام – طيب ممكن ساندوتش شاورما وبنطلون جينز – ( يمكنك الترويج عن منتجاتك ) على إعتبار أن عندي منتجات صح ! ( وعرض خدماتك ) بالنسبة للأخيرة بالذات اسمحولي أتوقف : أسف حاسس أن فيه حد داخل على طمع
( أنا أحمد )

هناك تعليقان (٢):

غير معرف يقول...

ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
ههههههههههههههههههه
على طمع ياأحمد باشا
على طمع
!!!
صباح الضحك الصافي

... يقول...

بصراحة
هاموت من الضحك

حكاية الصعيدى اللى على حافة البث دى فظيعة

كل دة كلام فارغ
هنا هتلاقى شلل زى اى مكتب حكومة
ولو خرقت ناموس الشلة مش هيعبروك
فاحسن تكبّر من الاول

انت وصاحبة العصمة اللى بتصلح وراك تحفة

بجد غيرتوا شكل التدوين
قدامى
لأن زى ما انا شايفة مفيش غيرى
:)